Okçu, Veysel2024-12-242024-12-2420081302-56002791-7657https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/78507https://hdl.handle.net/20.500.12604/5177Ülkemizde eğitim dışındaki diğer sektörlerde başarı ile uygulanan toplam kalite yönetiminin, eğitim sektöründe de uygulanmasıyla eğitim sorunlarını yeni bir felsefi anlayış ve yeni bir yönetim yaklaşımıyla ele almak gerektiği açıktır. Türk eğitim sisteminde toplam kalite yönetiminin başarıyla uygulanması, bilgi toplumuna uygun bir eğitim sisteminin oluşturulması açısından da büyük önem taşımaktadır. Bu çalışmayla, toplam kalite yönetiminin okullarda sağlıklı bir şekilde uygulanabilmesi için gerekli zihniyet değişikliklerine ve oluşturulabilecek toplam kalite kültürünün sağlayacağı yararlara dikkat çekilmek istenmiştir. Böylelikle, söz konusu uygulamaların başarı düzeyini olumlu yönde etkileyeceği ve ilgililerce kullanılmasına olanak sağlayacağı beklenmektedir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessEğitimeğitim sistemitoplam kalite yönetimiEğitimde Toplam Kalite Yönetiminin UygulanmasıArticle3717928329278507