Özgen, KemalPesen, Cahit2024-12-242024-12-2420081301-00851309-0275https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/80816https://hdl.handle.net/20.500.12604/5178Matematik eğitiminde, hızla gelişen ve değişen bilgi çağına paralel geleneksel eğitim anlayışı yerine aktif öğrenen, öğrenmeyi öğrenen, eleştirel ve yaratıcı düşünebilen ve problem çözebilen öğrencileri yetiştirmek için yeni ve etkili öğrenme yaklaşımlarına ihtiyaç vardır. Bu yaklaşımlardan biri de; öğrenci merkezli, probleme dayalı ve tümevarımsal bir yaklaşım olan probleme dayalı öğrenmedir. Bu çalışmada, probleme dayalı öğrenme yaklaşımı incelenerek matematik eğitiminde uygulanabilirliği tartışılmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessProbleme dayalı öğrenmeproblem çözmematematik eğitimiProbleme Dayalı Öğrenme ve Matematik Eğitiminde UygulanabilirliğiArticle024364680816