Kahyaoğlu, MustafaPesen, Ata2018-03-052018-03-0520132146-3832https://hdl.handle.net/20.500.12604/799Araştırmada, üstün yetenekli öğrencilerin öğrenme stilleri ve fen öğrenmeye yönelik motivasyon stilleri ile fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları arasındaki ilişkini incelenmiş-tir. Araştırma, Bilim ve Sanat Merkezinde (BİLSEM) öğrenim gören 30 üstün yetenekli öğrenci ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmada veri toplama aracı olarak Öğrenme Stilleri Ölçeği, Fen Öğrenimine Yönelik Motivasyon Ölçeği ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutum Ölçeği kullanılmıştır. Araştırma sonu-cunda üstün yetenekli öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları ile öğrenme stilleri ve fen öğrenmeye yönelik motivasyonları arasında orta seviyede pozitif yönde an-lamlı bir ilişkinin olduğu saptanmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessüstün yetenek öğrenciler, öğrenme stilleri, motivasyon stilleri, fen ve teknoloji dersiÜstün yetenekli öğrencilerin fen ve teknolojiye yönelik tutumları, öğrenme ve motivasyon stilleri arasındaki ilişkiThe Relationship between Gifted Students’ Attitudes towards Science and Technology and their Learning and Motivation StylesArticle